نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

میزبانی از یک شهید گمنام در محمودآباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد گفت: مردم شهرستان محمودآباد از امروز تا چهارشنبه این هفته میزبان شهید گمنام24 ساله‌ای بوده که عطر خوشش فضای این شهر را عطرآگین کرده است.

میزبانی از یک شهید گمنام در محمودآباد

به گزارش بررسی ناشران مختلف از شهرستان محمودآباد،اسماعیل ابراهیم نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد عصر یک شنبه در  مراسم استقبال از شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در سپاه شهرستان اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم که یک شهید گمنام ۲۴ ساله ای که در محور ایلام به میمک در عملیات عاشورا و با رمز یا اباعبدالله الحسین (ع) تفحص شده و از امروز تا چهارشنبه مهمان مردم ولایتمدار محمودآباد خواهد بود و ما میزبان این شهید عزیز هستیم.

وی درباره برنامه های حضور این شهید در شهرستان عنوان کرد: برنامه های متنوع و خوبی را در سطح شهرستان خواهیم داشت از جمله برنامه هایی در سطح ادارت و مدارس و مساجدی که تاثیر خوبی با حضور شهید عزیز خواهد داشت،برگزار خواهیم کرد.

ابراهیم نژاد یادآور شد: از عصر امروز تا شب در نمازخانه سپاه شهرستان به همراه زیارت عاشورا و مداحی و مراسم وداع با این شهید خوشنام توسط بسیجیان و پاسداران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به همراه بانوان بسیجی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد درخصوص سایر برنامه ها عنوان کرد: دوشنبه چهارم دی ماه شب وداع را در مصلی شهرستان با سخنرانی امام جمعه محمودآباد داریم و با توجه به سالگرد شهادت سردار ابوالحسن محمدزاده که در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسید پیکر این شهید گمنام در بیت شهیدان محمدزاده برده شده تا متبرک خواهد شد.

  وی در ادامه بیان کرد:  مراسم تشییع پیکر این شهید خوشنام در روز سه شنبه از محل سپاه تا امامزاده قاسم(ع) برگزار می شود و سپس در شب شهادت ام البنین در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا این شهید خوشنام مهمان آنها خواهد بود تا از عطر وجودش استفاده کافی را ببرند و در مصلی نماز جمعه سرخ رود هم مراسم وداع با این شهید گمنام برگزار می شود.

ابراهیم نژاد در پایان گفت: پایان حضور این شهید خوشنام چهارشنبه ششم دی ماه خواهد بود که مراسم تشییع این شهید از مصلی محمودآباد تا محل تدفین شهید در پارک پردیسان سرخ رود که انتظار داریم همه مردم ولایتمدار و دوستدار شهدا برای ارج نهادن به مقام والای شهیدان در این مراسم حضور پررنگی داشته باشند.  

دیدگاهتان را بنویسید