نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

سرلشکر موسوی: ایران توان دفاع در برابر هر قدرتی دارد

فرمانده کل ارتش گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند ایران این توان را دارد تا در برابر هر قدرتی و در هر سطحی از حدود و ثغور این کشور دفاع کند و کاری از پیش نخواهند برد؛ می‌دانند ممکن است کسی بی‌عقلی کند و دستی به طرف ایران دراز کند، اما رها کردن این دست کار آن‌ها نیست.

سرلشکر موسوی: ایران توان دفاع در برابر هر قدرتی دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی بررسی ناشران مختلف، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه، ۲۵ آبان‌ماه) در حاشیه همایش گرامیداشت سالروز عملیات آزادسازی سوسنگرد در جمع خبرنگاران، گفت: امروز سالروز عملیات آزادسازی سوسنگرد است، عملیاتی که از جنبه‌های مختلف قابل بررسی و تبیین برای مردم از جمله جلوه وحدت و همراهی نیرو‌های حاضر در منطقه است.

وی ادامه داد: هنگامی که تاریخ آن روز‌ها را ملاحظه می‌کنید، شاهد هستید هر کسی که توان دفاع را داشت بدون تعلقات سازمانی و گروهی در کنار هم برای کسب موفقیت و خلق حماسه بزرگ حضور داشتند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز بین نیرو‌های مسلح و مردم در دفاع از کشور، وحدت و هم‌افزایی و همدلی وجود دارد، تصریح کرد: این وحدت به نحوی است که بین نیرو‌های مسلح برای اینکه کدام یک به رفقای شهیدشان زودتر بپیوندند پیشمرگ و پیشقدم همدیگر هستند.

سرلشکر موسوی در پاسخ به سؤالی در خصوص تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: حرف‌های آن‌ها جدید نیست، زیرا هر بار به بهانه‌های مختلف حرف‌هایی را می‌زنند. اما، هم خودشان می‌دانند و هم آدم‌های عاقل‌تر از آن‌ها که جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان‌ها، انقلاب و کشور پای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام وجود ایستاده و جدی است.

وی افزود: آن‌ها می‌دانند ایران توان این را دارد تا در برابر هر قدرتی و در هر سطحی از حدود و ثغور این کشور دفاع کند و کاری از پیش نخواهند برد.

سرلشکر موسوی در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانند ممکن است کسی بی‌عقلی کند و دستی به طرف ایران دراز کند، اما رها کردن این دست کار آن‌ها نیست، البته این را به خوبی می‌دانند. لذا؛ بعید می‌دانم عقلای آن‌ها چنین اجازه‌ای را بدهند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید