نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

راهپیمایی در برلین در حمایت از فلسطین و انزجار از تل‌آویو

شماری از هواداران فلسطین روز شنبه در پایتخت آلمان در حمایت از مردم غزه و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند.

راهپیمایی  در برلین در حمایت از فلسطین و انزجار از تل‌آویو

به گزارش گروه بین‌الملل بررسی ناشران مختلف، شماری قابل توجهی از حامیان فلسطین روز شنبه در شهر «برلین» پایتخت آلمان در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش منابع خبری، در این تظاهرات حامیان فلسطین در شهر برلین با در دست داشتن پرچم‌های فلسطبن و شعار علیه رژیم اسرائیل به خیابان‌های این شهر آمدند.

مردم  حاضر در این تجمع  از منطقه «کروزبرگ» در  پایتخت آلمان تا دروازه «براندنبورگ» در مرکز شهر راهپیمایی کردند و خوستار پایان جنگ در غزه شدند.

پس از گذشت ۱۱ هفته جنگ در غزه، وزارت بهداشت فلسطین تعداد جان‌باختگان فلسطینی در جریان حملات گسترده رژیم صهیونیستی را بیش از ۲۰ هزار نفر عنوان کرده است و داده‌های ماهواره‌ای نیز از تخریب بیش از یک سوم سازه‌هایی همچون مساجد، فروشگاه‌ها، خانه‌ها و مدارس در سراسر این منطقه خبر داده‌اند.

 به گفته کارشناسان، ویرانی‌های به بار آمده ناشی از جنگ در غزه حتی از بمباران آلمان طی جنگ جهانی دوم هم پیشی گرفته است و نزدیک به ۳۳ درصد از ساختمان‌‌های مورد استفاده غیرنظامیان در جریان این جنگ ویران شده‌اند. وضعیت ایجاد شده در غزه ناشی از حملات گسترده صهیونیست‌ها، یکی از شدیدترین عملیات کشتار غیرنظامیان در تاریخ را برای غزه به ثبت رسانده است.

شماری از مردم انگلیس نیز بعد از ظهر شنبه به وقت تهران در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های «لندن» پایتخت این کشور راهپیمایی کردند.

 

شهروندان انگلیسی معترض به رژیم اسرائیل، یک روز قبل از شب کریسمس «خیابان آکسفورد» در لندن که شلوغ‌ترین خیابان این کشور است را مسدود کردند.

حاضران در این مراسم پرچم‌های فلسطین را در دستان خود داشتند و علیه رژیم اسرائیل و در حمایت از مردم فلسطین شعار دادند.

 پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید