نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

تسلیت شخصیت‌های سیاسی برای درگذشت مرحوم غفوری‌فرد

معاون اول رئیس‌جمهور و برخی از شخصیت‌های سیاسی، در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت مرحوم محمدحسن غفوری‌فرد را تسلیت گفتند.

تسلیت شخصیت‌های سیاسی برای درگذشت مرحوم غفوری‌فرد

به گزارش گروه سیاسی بررسی ناشران مختلف، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حسن غفوری‌فرد وزیر اسبق نیرو و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام محمد مخبر به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت دکتر حسن غفوری فرد که سوابق متعددی در جایگاه‌های مدیریتی و اجرایی کشور از جمله وزارت نیرو، نماینده ۵ دوره مجلس، استانداری، ریاست سازمان تربیت بدنی و معاون رئیس‌جمهور و نیز رئیس هیأت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی داشت، موجب تأثر اینجانب شد.

دکتر غفوری‌فرد از فعالین خوشنام در عرصه سیاسی بود که در طول دوران حیاتش خدمات زیادی را به مردم و کشور ارائه کرد.

اینجانب ضایعه درگذشت این یاور قدیمی انقلاب و مدیر سختکوش را صمیمانه  تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور

*تسلیت باهنر برای درگذشت غفوری‌فرد

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری‌فرد را تسلیت گفت.

متن پیام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت برادر عزیز و گرانقدر جناب آقای دکتر حسن غفوری فرد موجب تأثر و تألم فراوان گشت. 

اینجانب سابقه دوستی و آشنایی فراوانی با ایشان در سالیان متمادی داشتم.ایشان عضو هیأت مؤسسه جامعه اسلامی مهندسین بود.

همچنین آن مرحوم فعالیت فراوانی در حوزه‌های تشکیلاتی داشت از جمله دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران و نیز عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه بود. 

مرحوم دکتر غفوری‌فرد سابقه بسیار طولانی در خدمت به نظام و انقلاب داشت. از قبل از انقلاب که فعالیت‌های مبارزاتی ایشان چه در خارج از کشور و چه در داخل کشور فراوان بود و همینطور بعد از انقلاب نیز در مسئولیت‌های مختلف منشأ خیرات و ثمرات فراوانی برای کشور عزیزمان بود.

از جمله سوابق بسیار مشعشع ایشان می‌توان به استانداری خراسان رضوی، وزارت نیرو، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست سازمان تربیت بدنی و بسیاری از مسئولیت‌های دیگری که در هرکدام از همه وجود خود برای اعتلای اسلام و خدمت به مردم مایه گذاشت، اشاره کرد.

اینجانب از طرف اعضای هیأت مؤسس و همچنین شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین درگذشت ایشان را به خانواده محترم آن مرحوم و به سایر بازماندگان و علاقمندان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال می‌خواهم روح آن برادر گرانقدر را با اولیاءالله محشور فرماید و ان‌شاءالله که مولایمان امام رضا (ع) در شب اول قبر میزبان این خادم حریم رضوی باشد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید